A Descrizzione Detailed About The Plunger Pumps

I Pompe Plunger sò pompe di spostamentu pusitivu alternativu.Sò divisi in quattru tipi in generale: pompe simplex o pompe duplex;pompe à azione diretta o pompe à azione indiretta;pompe à effet simple ou pompe à double effet;è e pompe di putenza.

Certi pumps reciprocating anu ancu un muvimentu reciprocante, sò alimentati da i primi mutori.Sò alimentati da u pistone di vapore alternativu o da u pistone.U pistone di u pistone di u pistone di vapore puderia cunnessu direttamente à u pistone liquidu di a pompa, è puderia esse cunnessu direttamente cù un fasciu o ligame.

Nant'à l'estremità di e pompe di u liquidu, i pompi di pistoni à azione diretta anu un pistunu, hè guidatu direttamente da l'asta di pompa, ancu travagliatu nantu à u pistone è altre parti di l'estensione, è porta u pistone di l'estremità di u putere.
I pompe à azione indiretta sò u mutore reciprocante separatu, chì sò guidati da i mezi di u fasciu o ligame per cunnessu cù.

nutizie

Pompa a pistone simplex, chjamata ancu una pompa à pistoni unicu.Una pompa di pistone simplex hà un solu cilindru liquidu (pompa).A pompa di pistone duplex hè più cum'è duie pompe di tipu simplex pusate nantu à a stessa fundazione fiancu à fiancu.A guida di i pistoni o pistoni di a pompa duplex hè dispostu in una manera, quandu un pistone hè in u so upstroke, l'altru pistone hè in u so downstroke, vice versa.Paragunatu à una pompa simplex di u disignu paragunabili, stu tipu d'arrangiamentu radduppia a capacità di a pompa duplex.

A pompa di pistone à azione unica pò piglià una aspirazione, solu pò riempie u cilindru di a pompa nantu à a corsa in una direzzione, a chjamemu a corsa di aspirazione.È quandu u cilindru torna u colpu, pò furzà u liquidu fora di questu.Una pompa di pistone à doppia azione scarica u liquidu da l'altra estremità di u cilindru, perchè riempia una estremità di u cilindru di liquidu.


Tempu di Postu: 20-Sep-2022